UMÓW JAZDĘ PRÓBNĄ
DOTYCZY OGŁOSZNIA:
Ogłoszenie numer:
success Formularz jazdy testowej został wysłany. Wkrótce dealer skontaktuję się z Tobą, aby ustalić szczegóły jazdy próbnej.
Błąd wysyłania formularza
WYBIERZ MODEL jest wymagane
ZAPROPONUJ TERMIN jest wymagane ZAPROPONUJ TERMIN jest wymagane
IMIĘ jest wymagane IMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymagane NAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymagane NUMER TELEFONU jest wymagane
*To pole jest wymagane

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Mazdy, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Mazdę na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam: 

Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych 
1. Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/);
2. Mazda Motor Logistics Europe Naamloze Vennootschap (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) z siedzibą w Willebroek, Belgia, prowadząca działalność gospodarczą w Polsce w formie oddziału przedsiębiorcy zagranicznego – Mazda Motor Logistics Europe spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14B, 02-676 Warszawa („Mazda"). 

Każdy z tych podmiotów jest odrębnym administratorem. 

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane? 
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera i Mazda: 
1. w celu organizacji lub przeprowadzenia jazdy próbnej;
2. w celach marketingowych, w szczególności w celu przeprowadzenia badania satysfakcji, marketingu bezpośredniego towarów i usług Mazda, a w przypadku, gdy administratorem jest Dealer, również marketingu bezpośredniego towarów i usług Dealera. 

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych? 
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do organizacji i przeprowadzenia jazdy próbnej. 

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna.

WYŚLIJ FORMULARZ
UMÓW SERWIS
success Twój formularz został wysłany. Wkrótce dealer skontaktuje się z Tobą aby ustalić szczegóły.
Błąd wysyłania formularza
WYBIERZ MODEL jest wymagane
RODZAJ USŁUGI jest wymagane
IMIĘ jest wymagane IMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymagane NAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymagane NUMER TELEFONU jest wymagane
To pole jest wymagane

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od wybranego dealera Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Dealera, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam: 

Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/)

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych. 

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y. 

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna dotycząca formularzy

WYŚLIJ ZGŁOSZENIE
WYŚLIJ ZAPYTANIE
DOTYCZY OGŁOSZNIA:
Ogłoszenie numer:
success Dziękujemy za wysłanie zapytania. Wkrótce skontaktujemy się z Tobą
Błąd przesyłania formularza
IMIĘ jest wymagane IMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymagane NAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymagane NUMER TELEFONU jest wymagane
TEMAT WIADOMOŚCI jest wymagane
*To pole jest wymagane

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od wybranego przeze mnie Dealera Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Dealera, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam: 

Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/)

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych. 

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y. 

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna dotycząca formularzy

WYŚLIJ
Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Wiemy jak ważne jest posiadanie sprawnego i niezawodnego auta, zwłaszcza w związku z obecną sytuacją i pojawieniem się koronawirusa. Dlatego staramy się zrobić wszystko, by chronić zdrowie i dobre samopoczucie naszych Klientów oraz całego zespołu Mazdy i pomóc w ograniczeniu rozprzestrzeniania się choroby.

Z tego powodu wdrożyliśmy szereg środków zaradczych i profilaktycznych w naszych codziennych aktywnościach. Chcemy, będąc cały czas do Waszej dyspozycji zapewnić najwyższe standardy bezpieczeństwa. Nasze salony i serwisy pozostają otwarte, jednak zachęcamy do kontaktu zdalnego.

Dołożymy wszelkich starań, aby pomimo niedogodności wynikających z obecnej sytuacji korzystanie z naszych usług odbywało się w sposób bezpieczny i sprawny.

Bądźmy bezpieczni razem.

 

SALON SPRZEDAŻY

Nasz salon pozostaje otwarty, jednak zachęcamy do kontaktu zdalnego – telefonicznie, mailowo lub przez Internet. We naszym salonie wprowadziliśmy konieczne środki ostrożności dla zapewnienia wspólnego bezpieczeństwa:

• Doradca zadba o zachowanie bezpiecznej odległości, ale bez wątpienia zapewni Ci wsparcie jakiego potrzebujesz przy wykorzystaniu najwyższych standardów obsługi.
• Wszystkie salony są utrzymane w jeszcze większej niż zwykle czystości i wyposażone w łatwo dostępne dla wszystkich żele do dezynfekcji rąk.
• Rekomendujemy realizowanie płatności przy użyciu kart płatniczych.


AUTORYZOWANA STACJA OBSŁUGI MAZDA

Zachęcamy do umówienia wizyty zdalnie, kontaktując się z serwisem telefonicznie lub przez Internet. Podczas wizyty w Serwisie zadbamy o zapewnienie Ci jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa:

• Nasi Pracownicy korzystają obecnie z rękawiczek, maseczek i okularów ochronnych, oraz zadbają o zachowanie bezpiecznej odległości podczas rozmowy z Tobą.
• W przypadku usługi gwarancyjnej i przeglądu Twoje auto zostanie zdezynfekowane oraz poddane procesowi ozonowania zanim je od nas odbierzesz.
• Kluczyki przekażemy Ci w sterylnym, bezpiecznym woreczku.
• Niezbędne formalności ograniczymy do minimum, wysyłając Ci niemal wszystkie dokumenty za pośrednictwem poczty elektronicznej.